Miguel
Op 11 april 2026 kwam jij ter wereld in het Máxima Medisch Centrum in Veldhoven. Na ongeveer een week daar te hebben gelegen, mocht je, samen met papa en mama, verhuizen naar het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Dat was fijn, want ineens waren jullie een stuk dichter bij huis.
Omdat jij al met 31 weken werd geboren, mocht mama niet bevallen in Den Bosch en werd Veldhoven jullie tijdelijke plek. Vanaf het begin doe jij het al super goed.
Je was al bijna vier weken oud toen ik bij jullie langskwam in het ziekenhuis om foto’s te maken. Je lag heerlijk bij mama te buidelen en ondertussen vertelde ze trots hoe goed je gegroeid was. Je begon met een gewicht van 1610 gram en woog inmiddels al ongeveer 2,5 kilo. Wat een kanjer ben jij.
Toen ik binnenkwam zag ik meteen jouw mooie donkere haartjes en dat lieve gezichtje. En toen kreeg ik zelfs al een glimlach van jou.
Daarna mocht je nog even heerlijk bij papa liggen. En wat vond jij dat fijn… dicht tegen papa en mama aan, veilig en warm. Je liet duidelijk merken dat buidelen één van jouw favoriete bezigheden is.
Naar verwachting moeten jullie nog even in het ziekenhuis blijven, maar hopelijk laat jij iedereen zien hoe sterk je bent en mag je snel mee naar huis.
Nog even volhouden, lieve Miguel en papa en mama. Geniet van elkaar en van jullie prachtige gezin.








Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!