Lorenzo prematuur geboren

Lorenzo

Lorenzo prematuur geboren

Van de fotograaf:

Voor Stichting Earlybirds ging ik naar het Wilhelmina ziekenhuis in Assen (WZA).Ik ontmoette hier Lorenzo samen met zijn ouders en grote broer. Lorenzo was op het moment van de fotosessie 9 daagjes jong. Hij is geboren met 33 weken vanwege een laagliggende placenta.

Bij binnenkomst lag hij heerlijk ontspannen om zich heen te kijken in zijn wiegje. Op de kamer hangt een groot white board en ik zie dat hij gisteren gewoon over zijn geboortegewicht heen was. Wat een sterk ventje is het!

Nadat hij opnieuw een weegmoment had was het tijd om heerlijk te knuffelen bij zijn mama en later ook bij zijn papa. Het was zo mooi om te zien hoe hij steeds met zijn handjes omhoog ging liggen en ze onder zijn mooie snoetje neerlegde. Hij kreeg zijn sondevoeding en lag ondertussen er zo heerlijk ontspannen en relaxed bij. Zijn ouders waren zo blij dat de verpleegkundige in het ziekenhuis vertelde over de stichting en ervaarden het echt als een lichtpuntje.

Van de ouders:

“Dit was super leuk om mee te maken en we zijn jullie heel dankbaar!!! Prachtige foto’s van onze lieve zoon lorenzo❤️”