Logan prematuur geboren met 34 weken, Slingeland ziekenhuis, zwangerschapsvergiftiging, longrijping, couveuse, sonde

Logan

Door de fotograaf:

Op de allereerste lentedag mocht ik naar het Slingeland Ziekenhuis in Doetinchem waar een dag ervoor Logan naar toe was verhuisd vanuit het Radboud Ziekenhuis Nijmegen.

Logan is geboren met 34 weken. Moeder lag al twee weken in het ziekenhuis vanwege symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Omdat de situatie gevaarlijk werd voor moeder en Logan is Logan gehaald. Bij de geboorte heeft hij flink van zich laten horen waardoor papa en mama 15 minuutjes met hem mochten knuffelen. Toch waren zijn longetjes nog niet rijp genoeg (ondanks de longrijpingsprik) en had hij veel vocht in zijn longen waardoor hij in de couveuse moest. Hij is overgeplaatst naar het Radboud waar hij al snel aansterkte.

Sinds een dag is Logan weer terug in Doetinchem waar hij nog iets verder moet groeien voordat papa en mama hem mee naar huis mogen nemen.
Akin en Ilse, heel veel geluk met jullie prachtige ventje!

——————–

Door de ouders:

De geboorte van Logan moest veel sneller plaatsvinden dan verwacht en na een dag moest hij al worden overgeplaatst naar het Radboud. Het was zo schrikken allemaal en uiteraard niet wat we hadden gehoopt voor onze zoon. Gelukkig is hij in het ziekenhuis in goede handen, maar we hebben nog niet veel leuke herinneringen met hem kunnen maken.

De fotoshoot met Earlybirds werd wel zo´n mooie herinnering om te koesteren. Het was zo fijn om zoiets positiefs te kunnen doen en even niet te denken aan de slangetjes en plakkertjes. We zijn erg dankbaar voor deze mooie fotoshoot.