Liam prematuur geboren met 32 weken en 3 dagen, weeenremmers, Vlietland ziekenhuis

Liam

Van de fotograaf:

Afgelopen week mocht ik weer een heel mooi mannetje, Liam en zijn ouders bezoeken. Met ruim 32 weken geboren. Totaal onverwachts. Zelfs de verloskundige zag het niet aankomen. Maar uiteindelijk bleek ook nu weer dat moedergevoelens niet voor de gek gehouden kunnen worden.

Na aandringen toch naar de verloskundige en daar er achter komen dat je kindje eraan zit te komen is een hele schok. Ondanks de remmers had Liam besloten dat zijn tijd was gekomen om de wereld te gaan verkennen! Zoals vele ouders zullen herkennen, eenmaal geboren betekent niet dat de zorgen verdwenen zijn. Liam deed het goed tot hij bij het aanbrengen van een infuus een ademstilstand kreeg. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen, maar het heeft hem wel heel veel kracht gekost.

Nu is hij weer op de goede weg. Het is al een hele knul aan het worden (en jeetje wat een mooie bos haar heeft die jongen!). Als hij niet meer vergeet adem te halen dan kan hij eindelijk van de monitor af en dan begint thuis te lonken…. Wie weet… Het zal nog wel even duren, maar ik hoop dat Liam zijn weg richting huis in een rechte lijn blijft bewandelen. Eindelijk geen piepjes en andere kindjes meer, alleen je lieve ouders die nu ook al zo goed voor je zorgen!

Beste papa en mama van Liam, ik hoop dat jullie snel Liam mee naar huis mogen nemen en lekker kunnen gaan genieten met z’n drieën. Bedankt dat ik even bij jullie mocht zijn en jullie verhaal mocht aanhoren. Soms lopen dingen anders dan je had gewild, maar zoals jullie zeiden, uiteindelijk is dit een periode die bij jullie en Liam is gaan horen.  Nog even geduld en dan komt de dag dat ook jullie deze periode mogen afsluiten!

—————-

Van de ouders:

Zeer onverwachts bij een zwangerschap van ruim 32 weken zijn wij trotse ouders geworden van onze zoon Liam. De afgelopen weken hebben wij in een achtbaan van emoties geleefd. Ondanks dat het een zware en moeilijke periode is, hoort het wel bij Liam en ons. Om die reden hebben wij contact opgenomen met de Stichting Earlybirds Fotografie.

Al heel snel werd contact met ons opgenomen door Mike voor het inplannen van een fotoshoot. Wat heeft Mike onze liefde voor Liam mooi vast gelegd, geen woorden voor. Wij zijn Mike en Stichting Earlybirds Fotografie heel erg dankbaar voor deze foto’s. Zo hebben wij een mooie en tastbare herinnering aan deze periode. En kunnen wij later aan Liam laten zien hoe de eerste periode van zijn leven eruit heeft gezien.

1. Charity
    Charity zegt:

Prachtige foto’s!! En wat ben ik trots op jullie alle 3, jullie zijn super ouders en lieve kleine sterkte Liam wat doe je het goed en wat ben ik trots om jouw nicht te zijn.

Hou van jullie xx