Levi

Ik kreeg een aanvraag binnen in de mail en dacht gelijk; Hey! Dat is een bekende naam. Na het openen van de aanvraag zag ik dat ik voor dit gezin al eens eerder een Earlybids reportage heb vastgelegd. En wat nog het leukste is, is dat ik Ruth in 2019 heb mogen fotograferen voor mijn ‘proef’shoot bij de stichting. Heel leuk om dit gezin weer te ontmoeten om nu hun zoon en broertje Levi te fotograferen. Het contact was daardoor al gelijk heel fijn. Hieronder een stukje geschreven door de ouders van Levi:
Nadat onze dochter is geboren met een zwangerschap van 33 weken en 5 dagen in verband met het Hellp syndroom staan we deze zwangerschap extra onder controle bij de gynaecoloog. Rond 28 weken begint de bloeddruk te stijgen en wordt er gestart met medicatie. Tijdens de controle van 32 weken wordt er een groeiachterstand geconstateerd en volgt er een opname. De week hierna ontwikkeld zich het Hellp syndroom (net als bij ons eerste kindje) en wordt onze zoon geboren na een zwangerschap van 33 weken en 3 dagen. En voor de tweede keer kwam Tess Oostvogel bij ons een waardevolle fotoshoot verzorgen!
Heel veel geluk samen! Liefs, Tess.