Stichting Earlybirds lanceert prentenboek

ter ere van 5-jarig jubileum

Vandaag bestaat Stichting Earlybirds precies 5 jaar.

Afgelopen zondag organiseerde de stichting een jubileumfeest om de vrijwilligers in het zonnetje te zetten ter ere van het vijf jarig bestaan van Stichting Earlybirds.

Toen de Stichting vijf jaar geleden opgericht werd door Marije, Jessica en Marjolein was er nooit verwacht dat de stichting zo ontzettend snel zou groeien. Er zijn inmiddels ongeveer 3500 mooie onvergetelijke momenten voor altijd vastgelegd door onze fotografen, want een vroeggeboorte meemaken is niet niks. Ouders zitten vaak in een hele moeilijke en onzekere periode en vaak wordt door de fotografen de eerste gezinsfoto vastgelegd.

Voor de Stichting de aanleiding om ter ere van het eerste jubileum een prachtig prentenboek te ontwerpen. Het prentenboek vertelt het verhaal van wat een vroeg vogeltje allemaal meemaakt samen met zijn of haar ouders. We hopen dat ouders zich herkennen in het verhaal, zodat ze voelen dat ze niet alleen zijn. Met dit prentenboek kunnen ze vrienden, familie, broertjes en zusjes laten zien en lezen wat er allemaal komt kijken bij een vroeggeboorte en wat het met je doet.

Afgelopen zondag is het prentenboek uitgereikt aan Chantal ten Brink en Patricia van Aalst – Jungschläger, de makers van het boek. Daarmee is de officiële verkoop van het boek gestart. In de voorverkoop zijn er maar liefst 200 boeken verkocht.

Het boek is te koop via de website van de Stichting Earlybirds. https://stichtingearlybirds.nl/winkel/