Kerstsokjes haken voor de kindjes op de neonatologie
We zijn op zoek naar 2500 kerstsokjes om een beetje licht te brengen in de donkere dagen rondom kerst.

In samenwerking met de Vereniging van Ouders van Couveusekinderen (VOC) hebben we een prachtige kerstactie op gezet.
We willen gezinnen een leuke attentie aanbieden met de kerstdagen. Een gehaakt kerstsokje voor aan de couveuse.
En niet alleen Earlybirds en VOC zijn actief ook andere organisaties zijn in actie om deze 2500 kerstsokjes bij elkaar te haken.
Er zijn in totaal zo’n 500 kindjes op de IC neo en 2000 op de reguliere neonatologie afdelingen.

Kun jij haken?
Download dan snel het patroon

kerstsokjes-haken-2016-earlybirds

Het patroon kun je ook vinden in onze facebook groep

Het haakpatroon van het kerstsokje is gemaakt door Eelke Haze.
Coordinator van de afdeling gehaakte earlybirdjes binnen Stichting Earlybirds en tevens één van de keurmeesters.
De sokjes mogen tot 15 december 2016 naar Eelke worden opgestuurd.
Ze worden verpakt met een mooi kaartje van Stichting Earlybirds erbij en vervolgens zorgt de VOC voor de verspreiding naar de ziekenhuizen.

Wat zal dit een geweldige verrassing zijn voor ouders in deze donkere dagen.

HAAKPATROON

Opsturen voor 15 december 2016 naar

Haak een Earlybirdje
tav Eelke Haze
Kwartellaan 14
3145 AL Maassluis

Gehaakte Earlybirdjes
Wil jij naast de kerstsokjes meer betekenen voor prematuur geboren kindjes?
Haak dan zo’n lief earlybirdje voor de kindjes in het ziekenhuis.
Meer informatie vind je hier