Jim

Jim 23-09-2014

Jim werd geboren met een zwangerschapsduur van 33 weken en 2 dagen en een geboortegewicht van 1740 gram.
De foto’s zijn gemaakt toen Jim 12 dagen oud was.

Zijn oudere broertje vond het prachtig om mee te kijken naar wat er allemaal gebeurde en hij mocht zijn kleine broertje ook nog even op schoot houden, heel voorzichtig aaien en knuffelen.

Op internet vond ik een blog van de moeder waarin een heel lief berichtje stond naar Earlybirds fotografie:

“Direct werd ik door tientallen mensen geattendeerd op Earlybirds. Dit is een stichting welke zich inzet om iedere ouder een mooie herinnering te geven aan de eerste periode met hun kindje ook al is dit in het ziekenhuis. Ik besloot me aan te melden aangezien ik behoorlijk aangedaan was door alle haast waarmee mijn eigen earlybirdje ter wereld kwam. Geen zwangerschapsshoot maar slechts wat laatste ziekenhuisfoto’s van mijn dikke buik, geen gipsbuik en geen afscheid van mijn laatste zwangerschap. En dit alles nog voordat Jim vorige week aan de volledige beademing op de intensive care in het WKZ belandde. Kortom, een paar mooie foto’s van een piepkleine Jim in het ziekenhuis waren heel erg welkom.

Gelukkig gaat het weer beter met hem maar de schrik zit er behoorlijk in. Des te dierbaarder zijn deze foto’s voor ons aangezien deze symbool staan voor de puurheid van het nieuwe leven voordat de grond onder onze voeten werd weg geslagen. Ergens heel rot om aan den lijven te moeten ondervinden wat voor waardevol werk de vrijwilligers van Stichting Earlybirds verrichtten maar ook heel bijzonder om zo’n prachtcadeau te krijgen. Kijken jullie mee naar een kleine selectie aan beeldmateriaal van mijn mini? Earlybirds bedankt!”

1 antwoord
  1. hendrikje
    hendrikje zegt:

Zo mooi verwoord. Jammer dat ik er bij mij toen niks vanaf wist. Zo super stichting dit. Ze verzachten de de omstandigheden en maken een mooie herinnering van een moeilijke periode die je in een roes leeft.

Ik ben blij dat ze er voor jullie wel zijn geweest! !!

Liefs