Jens

Mama Laura was nog geen 31 weken zwanger toen zij wat vruchtwater verloor. Ze werd opgenomen in het Erasmus MC-Sophia en moest zoveel mogelijk rustig aan doen. Tijdens een wandeling door de gang op de afdeling voelde zij steken in haar buik. Hoewel de bevalling op een natuurlijke manier op gang kwam, werd Jens toch nog met een spoedkeizersnede geboren. Jens had toen ruim 31 weken in de buik van zijn mama doorgebracht. Drie dagen na zijn geboorte werd Jens overgebracht naar het Ikazia ziekenhuis. Het ziekenhuis waar ik Jens op donderdag 18 februari jl. mocht fotograferen. Diezelfde ochtend werden de laatste slangen en apparatuur losgekoppeld en kregen zijn ouders te horen dat Jens 2 dagen later mee naar huis mag! Ik mocht dan ook een trotse en vooral heel blije papa en mama met hun kindje fotograferen. Zij hebben hem mooi aangekleed voor de foto en daarna viel hij in een diepe slaap. Al slapend werd hij volop bewonderd en geknuffeld. Nog een paar nachtjes en dan mag je eindelijk mee naar huis!