Jaymée premtatuur geboren met 32 weken en 4 dagen, Maasstad Rotterdam

Jaymée

Jaymée premtatuur geboren met 32 weken en 4 dagen, Maasstad Rotterdam
Vandaag was ik bij de kleine Jaymée, een speciale naam voor een speciaal meisje.

Zoals op de geboortekaart staat heeft ze er voor gekozen om wat vroeger dan normaal de wereld te trotseren. En hoe… Met 32 weken was het wel genoeg geweest in de buik van mama. Ze wist niet hoe snel ze de wereld wilde gaan bekijken, zelfs de bevalling was in iets meer dan een half uurtje bekeken.

Hierna is ze gaan genieten van de liefde van haar ouders en 2 half broertjes. Ze doet het dan ook ontzettend goed. Vanaf het begin kon ze al zelfstandig ademen. En eigenlijk heeft ze tot nu toe ook geen andere noemenswaardige problemen. Net na de fotoreportage mocht Jaymée zelfs al van de monitor… Dan lonkt het vertrek uit het ziekenhuis toch wel heel erg! Maar nu nog even geduld en vertrouwen op de goede zorgen van de verpleegkundigen.

——–

Van de ouders:

Op 6 mei heeft Mike Poodt namens Earlybirds prachtige foto’s gemaakt van ons kleine meisje. We zijn hier ontzettend blij mee. Dit is een prachtige herinnering aan haar verblijf in het ziekenhuis. Het is echt super dat er fotografen zijn die zich belangeloos inzetten voor deze stichting.