Jara

Het verhaal van Jara is extra bijzonder omdat ik haar papa en mama al kende.  Er was ook al een reportage afgesproken maar omdat ze zo vroeg is geboren liep dat natuurlijk helemaal anders en werd het een early bird reportage. Dat had niemand aan zien komen want de zwangerschap verliep heel goed en mama ging zelfs nog sporten…!Tot het moment dat het niet meer goed ging en mama halsoverkop naar het ziekenhuis moest (en toen weer naar een ander ziekenhuis en daarna gelukkig weer snel terug naar het oorspronkelijke ziekenhuis, dicht bij huis en de familie). Oók heel bijzonder is dat de oma van Jara daar op de kraamafdeling werkt en ze haar schoondochter dus echt heeft kunnen bijstaan. Wat een mooi toeval. Jara deed het echt heel erg goed dankzij de aanhoudende zorg, warmte en liefde van papa, mama en alle andere lieve mensen om haar heen. Ze was zo alert en ze dronk al veel zelf. Ik zag al dat ze alles en iedereen in de gaten hield, maar vooral natuurijk papa en mama. Een paar dagen nadat ik de reportage had gemaakt mocht ze naar huis, nog wel op de verjaardag van haar vader!! Hoe fijn is dat?!
Ik wens Jara en haar mama en papa veel geluk, liefde en gezondheid toe. Liefs, Sandra