Jaaroverzicht 2022

Aan het einde van dit jaar blikken wij ook weer terug op de Earlybirdjes van 2022!
Het jaar begon helaas de eerste maand zonder reportages. Gelukkig mochten we al snel weer op pad in februari en wat waren wij blij dat wij weer lichtpuntjes en liefdevolle herinneringen mochten brengen bij de ouders.
Ook wij voelde het verdriet bij de ouders die wij helaas niet mochten fotograferen.
Gelukkig hebben we dit jaar rond de 700 reportages mogen verzorgen in de ziekenhuizen.
Dit mede door de 209 vrijwilligers die dit allemaal mogelijk maken, zowel voor als achter de schermen.
De fotografen worden altijd wel gezien in de ziekenhuizen, maar ook achter de schermen zetten een hoop vrijwilligers hun beentje bij om dit alles mogelijk te maken.
Daarnaast hebben we ook nog de haaksters niet te vergeten, die al de mooie Earlybirdjes en Nicu’s haken, die onze fotografen mogen uitdelen in de ziekenhuizen.

Ook willen wij onze donateurs bedanken voor de mooie donaties die wij het afgelopen jaar hebben mogen ontvangen. Zonder jullie ook geen Stichting Earlybirds. Dank jullie wel!!

Maar dan nu het jaaroverzicht in beeld, met verschillende Earlybirdjes van het jaar 2022 in de hoofdrol.
Kijk en geniet!

Wij wensen iedereen een mooi gezond en liefdevol 2023 toe!

1 antwoord
  1. Nathalie
    Nathalie zegt:

Enorm bedankt voor jullie geweldige werk! Ik kijk met heel veel liefde terug naar de foto’s van ons (toen nog heel) kleine meisje