Figo

collage Figo
Vlak voordat mijn weekend zou beginnen, ben ik nog naar de kleine Figo in het LUMC geweest. Figo meldde zich ineens met 28 weken terwijl de zwangerschap probleemloos verliep. Dus de schrik was groot bij mama Mariëlle en papa Mark toen bleek bij een verloskundigecontrole dat ze al 6 cm ontsluiting had. Niet lang liet Figo op zich wachten. Een spannende tijd brak aan, maar gelukkig gaat alles nu goed.
Papa ging de kleine man verzorgen en verschonen. Tot 3x toe moest papa een nieuwe luier pakken, omdat Figo het duidelijk prettig poepen vond zonder luier aan. Hij lachte er zelfs bij. Zo begon het begin van de fotoshoot: met veel lol! Dat beloofde nog wat :-)….
Tijdens de reportage werd ik achter elkaar getrakteerd op lachjes. Wat een heerlijk vrolijk manneke is het toch! Dat heeft ie duidelijk van beide ouders, want lachen hebben we veel gedaan!
En zo liep ik met een big smile het ziekenhuis uit, beginnend aan mijn weekend!

Lieve Figo, wat ben jij leuk!! Ik hoop dat je heel snel mag groeien zodat je met papa en mama mee naar huis mag! Mark en Mariëlle, bedankt voor jullie openheid en gezelligheid! Heel veel goeds voor jullie mooie gezinnetje!!

Reactie ouders:

Op vrijdag 17 april is Rianne van stichting Earlybirds bij ons geweest om mooie foto’s te maken van onze kleine kanjer. Wat hebben wij maar ook de kleine Figo hiervan genoten. Wat is het bijzonder om zo iets te doen. Hij heeft alleen maar gelachen en wij daardoor dus ook. Rianne wat hebben wij met jou gelachen en wat een mooie foto’s heb jij voor ons gemaakt. Super bedankt hiervoor. Je bent een topper en kunt trots zijn op je werk. Liefs Mark en Mariëlle en natuurlijk een kleine knuffel van Figo.