Flor

Flor prematuur geboren met 34 weken, sonde, vroeggeboorte, ziekenhuis, liefde

Blog ouders:
Op 25 november 2019 is onze zoon Flor geboren. Nadat we met 24 weken in het ziekenhuis kwamen omdat de baarmoedermond al aan het inkorten was en omdat ik veel harde buiken had, zijn we erg dankbaar dat Flor “pas” met 34 weken is geboren. Tijdens mijn zwangerschap waarvan ik dacht op een geweldige wolk te gaan zitten en veel babywinkels te zien was het bij ons bedrust die ons naar de mooie 34 weken heeft gebracht.

In het ziekenhuis zijn we heel erg goed verzorgd en super begeleid in deze periode. Tijdens een gesprek met de verpleegkundige kwamen we voor het eerst in contact met Stichting Earlybirds. Wat een geweldige stichting en wat een mooie mogelijkheid om Flor zijn eerste weken te in de vorm van fotos te mogen herinneren en bewaren.

Dit zijn voor ons hele kritische en spannende weken geweest. Mede dankzij jullie kunnen wij hier emotioneel maar ook met een fijn gevoel op terug kijken. Na de heftige zwangerschap was het fotomoment een bijzonder moment om bij de situatie stil te staan en hetgeen wat er allemaal is gebeurd een plekje te kunnen geven zodat er ruimte kwam voor het “genieten” en voor “de blauwe wolk” samen met onze mooie zoon.

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor deze fantasische mogelijkheid en kevin voor de mooie fotos! De betrokkenheid en tijd die Kevin voor ons nam was geweldig! Echt top! Onze dank is heel groot!

Het earlybirdje ligt bij flor in de wieg en hij begint er naar te pakken, dat is erg leuk om te zien. Nogmaals bedankt en tot ziens. We zullen jullie een mooie donatie sturen als blijk van dank en met de hoop dat jullie nog veel mensen dit kunnen geven.

Groetjes Flor, Joyce & Thierry