Fenne en Rens

Fenne & RensAfgelopen week heb ik mijn aller eerste Earlybirds shoot gedaan en dit was gelijk met een prachtige tweeling! Ik mocht hen opzoeken in het Bernhove ziekenhuis in Uden. Fenne en Rens zijn met 34 weken en 3 dagenĀ geboren. Omdat de vliezen van Fenne waren gebroken, werd de bevalling eerder in gang gezet dan verwacht. Gelukkig ging alles vanaf dag Ć©Ć©n al goed en waren er weinig tot geen tegenslagen. Ze mochten zelfs al veel eerder naar huis! Tijdens de shoot is de tweeling lekker gebadderd en kregen ze beiden een flesje. Na nog een paar fotoā€™s samen te hebben geschoten, zat mijn taak er op!
Sandra, erg mooi om zo mee te mogen kijken in deze spannende en speciale periode. Helaas heb ik papa niet ontmoet, maar ik wens jullie al het geluk van de wereld met jullie prachtige zoon en dochter.

Liefs,
Malou

Ā

****************************
De ouders:

Afgelopen woensdag is Malou Peters namens Stichting Earlybirds bij mij in ziekenhuis Bernhoven geweest voor het maken van een fotoshoot van Fenne en Rens.Ā

Erg leuk dat de Stichting dit doet voor te vroeg geboren kinderen in een toch al hectische tijd voor ons als ouders. Daarnaast hebben Fenne en Rens ook allebei namens de stichting een Birdje gekregen in het ziekenhuis. Dit gehaakte knuffeltje zorgde ervoor dat ze van de slangetjes afbleven die ze in de couveuse hadden, echt super!

Graag willen wij dan ook de Stichting Earlybirds bedanken voor het aanbieden van de Birdjes en de Fotoshoot, het is voor ons een mooie herinnering aan de tijd in het Ziekenhuis.

Lieve Malou, ook jij heel erg bedankt voor je tijd en het maken van de foto’s heb echt een hele leuke ochtend gehad. Super lief dat jij je inzet voor de Stichting Earlybirds.

We zijn erg benieuwd naar de rest van de foto’s, de collage is in ieder geval erg mooi geworden! Ā

Sandra en Rob