Fellon

Van de Ouders
Nadat een jaar geleden onze dochter Nova met 26 weken werd geboren waren we bang dat ook deze zwangerschap niet zonder zorgen zou gaan verlopen. Na meerdere bezoeken aan het ziekenhuis en de nodige controles werd ik uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging bij een duur van 33 weken. Dit was gelukkig al een stuk verder dan het jaar daarvoor. Op de derde dag werd geconstateerd dat hij niet meer veilig in de buik zat en werd onze zoon Fellon geboren met een keizersnede. Gelukkig had hij een hele goed start ook mede door de longrijpingsmedicijnen die waren toegediend. Hij begon direct na geboorte al wat te drinken en ademde al volledig zelfstandig. Na 3 weken mocht hij ook van de monitorbewaking. Inmiddels is hij al groot en sterk genoeg om naar huis te gaan en zal hij met drinken nog deels ondersteund worden door een sonde.

Vanwege onze vorige leuke en goede ervaring met Earlybirds hebben we de stichting meteen een mail gestuurd met de vraag of dit keer onze zoon vastgelegd kon worden op fotoreportage. En hoe toevallig is het dan dat Marinda, net als bij onze dochter, dit voor ons kon doen. We zijn weer ontzettend blij en dankbaar met de foto’s!

Groetjes Lisanne en Melchior

Van de Fotograaf
Ik mocht weer op pad voor de stichting en dit keer naar een gezin dat ik al eerder heb ontmoet.
We zeiden al gelijk tegen elkaar, dit moet geen gewoonte worden, want het betekende natuurlijk ook dat hun tweede kindje te vroeg geboren was. Hun dochtertje Nova werd vorig jaar geboren met 26 weken en hun zoon Fellon werd Maart dit jaar geboren met 33 weken. Gelukkig had Fellon een hele andere start en dat was goed te merken. Met 33 weken was hij al zoveel sterker en hoefde dus ook niet naar een ander ziekenhuis. Superfijn!
Fellon deed het na de geboorte al erg goed en dronk al snel uit zijn flesje. Natuurlijk is dit nog wel erg vermoeiend voor hem en dus heeft hij nog een sonde in. Oefenen, oefenen en oefenen. Elke dag een beetje sterker worden zodat hij uiteindelijk zelf zijn flesje helemaal leeg kan drinken.
Tijdens de reportage was ook grote zus Nova erbij. (Nu ruim 14mnd). Wat ontzettend leuk om haar nu een jaar later weer te mogen zien en wow! Wat is ze groot geworden. Een heerlijke lachebek die het nog niet helemaal begrijpt dat ze een broertje heeft, maar ach…dat komt wel!

Lieve Melchior en Lisanne, Wat hebben jullie een heerlijke kindjes en wat een ontzettend fijn dat het zo goed gaat met ze.
Hopelijk zet het voor Fellon ook goed door en mogen jullie snel naar huis met z’n vieren! Lekker genieten dan van alle momenten die komen gaan. Superleuk dat ik jullie weer mocht zien. Veel geluk met jullie twee sterke kanjers!

Liefs, Marinda