Famke

Op 17 Mei mocht ik naar Ziekenhuis Gelderse Vallei in Ede om Famke te fotograferen. Famke is na een zwangerschap van 32 weken geboren en is gelukkig helemaal gezond. Ze doet het op dit moment zelfs al zo goed dat ze over een weekje lekker met papa en mama mee naar huis mag.

Tijdens het maken van de foto’s was heel erg goed te zien dat Famke echt super trotse ouders heeft. Maar dat is dan ook heel erg logisch want wat is ze ook een pittig mooi meisje!

Marlieke en Hielke hopelijk blijft ze het zo goed doen en mag ze echt strakjes met jullie mee naar huis!

Liefs Jamilla

**************************

De ouders:

Op vrijdag 25 april wachtte ons een aangename onaangename verrassing. Famke besloot met 32,5 week al naar buiten te komen. De bevalling verliep gelukkig goed en ‘s avonds om 22.01 was onze prachtige dochter er. Het gaf ons een vreemd gevoel. Enerzijds waren we trotse ouders en anderzijds had Famke toch nog wat verder moeten groeien in de buik. Gelukkig was Famke al 2035 gram en had zij geen extra hulp nodig bij het opstarten. Famke kwam in de couveuse en daar viel ons op dat ze al een knuffeltje had. Ze had van de stichting Earlybirds een prachtig knuffeltje gehad. We kregen er ook een briefje bij dat de knuffel Rosie heette. Rosie en Famke lagen daar dus samen in de couveuse.

We hoorden dat het een bijzondere knuffel was, want Famke kon de knuffel vastpakken en dat zou haar een geborgen gevoel geven. Wij vonden dit als ouders een prachtig mooie gedachte en waren zeer blij met Rosie. Het bijzondere is dat de knuffel ons misschien nog wel meer een goed gevoel heeft gegeven dan dat het aan Famke gaf. Elke keer als wij weer kwamen kijken, lag Famke samen met Rosie in de couveuse.

Nu hoorden wij dat de stichting ook fotoreportages maakt. Dit is voor ouders natuurlijk ontzettend leuk. Zaterdag is Jamilla bij ons in het ziekenhuis op bezoek geweest voor foto’s. We hebben inmiddels de eerste foto’s mogen ontvangen. Ze zijn werkelijk schitterend geworden. Bedankt Jamilla en Earlybirds.

Hielke en Marlieke