Esmee & Anouk
Van de ouders:
Wat leek op harde buiken, bleek met 32 weken de weeën te zijn. Jullie konden niet wachten en
vonden het met 32 weken wel tijd worden om de wereld te gaan ontdekken.
Dit was schrikken en alles ging door ons heen. Hopelijk gaat alles goed met jullie, we hebben de
babykamer nog niet klaar en ik ben nog helemaal niet voorbereid op een bevalling. Het begon in
het Martini Ziekenhuis, maar toch midden in de nacht nog overgeplaatst met de ambulance naar
het UMCG. Hier zijn jullie, lieve Esmee en Anouk, via een keizersnede rond 03:00 uur op 9 mei
geboren. Sterke meiden, jullie doen het super goed. Jullie hadden gelijk, het was jullie tijd.
Bedankt Anneke en Stichting Earlybirds voor de mooie en fijne fotoshoot, waarvoor jij, Anneke,
echt de tijd nam!
Van de fotografe:
Vanochtend bracht ik een bezoek aan Esmee en Anouk in Nij Smellinghe in Drachten. Het was
een gezellige en hectische ochtend.
Ook grote zus Veerle was erbij, en wat deed ze het ontzettend goed. Met zoveel trots was ze
betrokken bij haar kleine zusjes. Het was prachtig om te zien hoe de kleintjes werden overladen
met kusjes, knuffels en alle aandacht die ze zich maar konden wensen.
Tijdens de fotosessie was het tijd voor een schone luier, waarna ze heerlijk bij mama mochten
buidelen. Hun voeding kregen ze via de sonde, waarna ze weer tevreden terug mochten naar
hun bedjes om lekker verder te slapen.
Lieve Esmee en Anouk, groei maar snel en sterk, zodat jullie binnenkort samen fijn mee naar
huis mogen. Daar wacht een liefdevol thuis op jullie, met trotse ouders en een fantastische grote
zus.








Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!