Eline

Van de ouders
Op 23 juni 2024 om 03.00 uur schrok ik wakker, want ik verloor mijn vruchtwater met 32 + 1 week. Niet wetende wat ons al veel eerder te wachten stond. Onze dochter Eline meldde zich al om 07.57 uur dezelfde dag.
In het ziekenhuis waren de weken daarna intens. We merkten als ouders dat het besef nog moest komen dat onze dochter er al was, en de emoties gingen alle kanten op. Maar genieten van Eline en zien hoe sterk dat ze is overheerste alle emoties.
In het ziekenhuis werd ons verteld over stichting Earlybirds, en waar zij voor staan. Een vriendin tipte mij hier ook al over. Kort daarna meldde ik mij aan voor een fotoshoot. Een paar dagen later belde Anneke mij met het leuke nieuws dat ze een fotoshoot met ons mocht inplannen.
Spannend vonden wij het ook, want ja, misschien moest er wel geposeerd worden, of zou het ongemakkelijk worden. Niets was minder waar. Anneke was bij wijze van een vlieg op de muur: je merkte niet dat ze er was. We deden als ouders in het verzorgingsmoment ons ding, en de tijd vloog voorbij. Diezelfde avond nog, kregen we al een voorproefje van de foto’s. Dit beloofde wat voor alle foto’s die we nog moesten krijgen, want ‘Wauw! Deze foto’s waren zo mooi en zo puur vastgelegd. Ze laten echt de onvoorwaardelijke liefde zien die wij voor Eline hebben’. Onbetaalbaar!
Groetjes Marjan en Wietze

Van de fotografe
Wanneer ik dinsdag 16 juli aankom bij de hoofdingang van Nij Smellinghe zitten de ouders van Eline al op me te wachten. We lopen samen naar de kamer, terwijl we al een beetje kennis maken.
Eline ligt nog lekker te slapen wanneer we daar aankomen. Er staat vandaag een drukke ochtend op het programma. Ze mag in bad en daarna even de borst proberen. Vandaag mag ze voor de tweede keer in bad en ze vindt het heerlijk. Lekker ontspannen ligt ze te genieten. Daarna doet ze goed haar best aan de borst. Wat een kanjer!
Na al die inspanningen is ze wel moe. De rest van haar voeding krijgt ze nog via de sonde, terwijl ze nog even lekker bij mama ligt. Wanneer het tijd is om naar bed te gaan krijgt ze eerst nog een schone luier en nog heel veel kusjes en knuffels.
Lekker groeien kleine meid, zodat je met je ouders mee mag naar huis!
Warme groet,
Anneke van Vleeren