Stichting Earlybirds vierde in 2018 haar 5-jarig jubileum.

Wat een mijlpaal en daar zijn we ontzettend trots op! Stichting Earlybirds vierde in 2018 haar 5-jarig jubileum.

Een jubileum vraagt om terugblikken op mooie momenten, heftige momenten, maar ook om vooruitblikken. Wat ligt er nog voor ons? En hoe vierden we ons jubileum?

Op deze speciale jubileumpagina hopen we een beeld te geven van dit alles.

Wij hebben ons 5e verjaardag gevierd met o.a. een kleurplatenwedstrijd. Kinderen in 4 verschillende leeftijdscategorieën (0-2, 2-4, 5-7, 7+ jaar) konden met een ingekleurd kleurplaat een leuke prijs winnen. De prijzen werden gedoneerd door Gioia’s cadeau en feestartikelen.

Heb jij nog een kleine Picasso die op zoek is naar een leuke kleurplaat? Dan is de kleurplaat nog steeds te downloaden. Inzenden voor onze kleurplatenwedstrijd is helaas niet meer mogelijk.