Dylan

Van de fotograaf
Een nieuwe aanvraag stond op me te wachten. Een bijzondere, maar wat ik toen nog niet wist…
Bij aankomst in het ziekenhuis dacht ik de ouders al ergens van te kennen en niet vanwege ons gesprek een paar dagen eerder, maar wat bleek: Van 5 jaar geleden toen hun eerste zoon Vince ook prematuur geboren werd! Inmiddels is Vince dus grote broer geworden van de kleine Dylan. Hoe bijzonder dat ik nu weer foto’s voor ze mag maken namens de stichting.
Dylan kwam met 32 weken ter wereld tijdens hun vakantie (in Nederland). Totaal onverwachts begon de bevalling en zette deze door in Ede. Daar is Dylan ook geboren en na een paar dagen mochten ze gelukkig al overgeplaatst worden naar Hoorn.
Een stuk dichterbij huis en ook voor de kleine Vince erg fijn om dichtbij zijn broertje te kunnen zijn. Wat is hij trots! Hij hielp tijdens de fotoreportage met het uitkleden en in bad doen. Daarna lekker knuffelen met elkaar en kreeg Dylan zijn voeding. Dit gaat nog via een sonde, maar verder is Dylan erg sterk en groeit hij elke dag een beetje meer.

Lieve Mischa en Marco, wat leuk dat ik weer bij jullie mocht komen en wat fijn dat alles zo goed gaat met Dylan. Dat is natuurlijk het belangrijkste! Superleuk ook dat ik Vince 5 jaar later weer mocht zien. Toch een eer om hem weer te zien!
Ik wens jullie heel veel liefde toe met elkaar en ik hoop dat jullie de kleine Dylan gauw mee naar huis mogen nemen. Lekker genieten met jullie twee knapperds en op naar vele mooie avonturen.
Liefs, Marinda

Van de ouders
Dylan is geboren via IVF, we hebben een lang en heftig traject hiervoor moeten doorstaan. Na 2 jaar eindelijk succes en ik was zwanger. Nu was de spanning om Dylan zo lang mogelijk binnen te houden. Ik heb een verkorte baarmoedermond, waar ik na 14 weken een cerclage om kreeg en ook kreeg ik hormoon medicatie. Op 19 juli na 1 uur vakantie in eigen land kreeg ik krampen en Dylan liet niet langer op zich wachten. De volgende ochtend 10:57 werd hij geboren met precies 32 weken. We waren zo trots en gelukkig! De bevalling was een roller coaster, waarbij ik 3 liter bloed ben verloren en Dylan begon met
opstartproblemen, uiteindelijk doet hij het nu super goed en ben ik ook weer goed op weg naar herstel.
Dylan heeft macrosomie en is dus een grote baby wat hem zeker heeft geholpen in zijn gevecht tegen de vroeggeboorte.
Het gaat zo goed dat we er nu al naartoe werken om naar huis te gaan (waarschijnlijk rond de 36 weken) We kunnen niet wachten om weer compleet te zijn als gezin en weer in ons eigen huis te zijn.
Wat was het bijzonder om samen met onze oudste zoon deze fotoshoot te mogen doen en wat fijn dat dit weer mogelijk werd gemaakt door Earlybirds. De shoot was weer een feestje. De jongens hebben nu ieder hun eigen boek en ook was het fijn en bijzonder Marinda weer te mogen treffen en te kunnen laten
zien wat een grote jongen onze Vince is geworden. Van 1350 gram naar 18 kg.
We hebben allemaal weer erg genoten van de fotoshoot. Echt weer een lichtpuntje op een niet zo roze wolk. We zijn hier erg dankbaar voor.
Lieve groet,
Mischa, Marco, Vince en Dylan.