Davon

DavonNadat Davon zijn zus geboren werd met 25wk en 3dagen, gingen wij er eigenlijk al vanuit dat ook Davon zich te vroeg zou melden… En jawel, na een spannende zwangerschap met veel extra controles kwam met 34wk en 1dag onze knappe bink op 14-3-14 ter wereld!

In eerste instantie ging het super goed, met zelfs een eerste apgar score van 9! Helaas bleek na een aantal uur dat het hem toch nog behoorlijk wat moeite kostte om zelf adem te halen, en werd er besloten dat hij toch over geplaatst moest worden naar het Sofia in Rotterdam omdat hij toch even aan de beademing moest!

Toeval bestaat niet zeggen ze weleens… Davon kwam ook op NICU2 te liggen net als zijn zus Jolene, en ook nog eens op hetzelfde plaatsje! Dit was best even confronterend, maar we bleven positief en gingen uit van een happy end dit keer! Gelukkig werd er na 5 dagen besloten dat Davon weer terug kon verhuizen naar het Amphia in Breda, en daar zijn we nu nog… En dan is er tussen alle spanning en stress zo’n prachtige stichting als Earlybirds, die je eigenlijk dwingt om ook al het mooie te zien!

Wij zijn Pasquale eeuwig dankbaar voor het vastleggen van onze knappe jongen! De foto’s zijn zo mooi geworden, details zijn zo mooi vast gelegd… En niet alleen prachtige foto’s van hem, maar ook van ons samen als gezin! Pasquale heeft ons zelfs een gezinsfoto gegeven die ‘compleet’ is, iets waarvan ik dacht dat het onmogelijk was! Onbetaalbaar absoluut! Ik kan er kantjes over vol schrijven hoe blij ik ben met de foto’s, en hoe dankbaar ik ben! Deze prachtige foto’s pakt niemand me meer af!

Inmiddels kan hij zonder enige ademhalingsondersteuning, en drinkt hij al zijn flessen leeg! Dus wij zijn super trots op onze knappe kanjer, en hopen dat we hem snel mee naar huis mogen nemen!