Dailey prematuur geboren met 34 weken, gebroken vliezen, sondevoeding, flesvoeding

Dailey

Vrijdag nacht 05:00, volgens mij zijn mijn vliezen gebroken, Ik ben nu 34 weken zwanger. Binnen 20 min was de verloskundige thuis en ja hoor we konden naar het ziekenhuis. Daar is alles heel snel gegaan en om 15:55 is onze zoon Dailey geboren. Met 47 cm en 2620 gram is het niet een heel kleintje, maar in de eerste dagen merkt je wel dat het een vroegertje is. Ademen is nog best moeilijk en voeding gaat via je neusje.

Elke dag moeten mama en papa je achter laten en dat is niet makkelijk. Gelukkig heb je een goed team om je heen in het ziekenhuis waar we je met een gerust hart achter kunnen laten.

Maar wat word je sterk voor je kleine man, met 35 weken hebben we een fotoshoot van earlybirds gehad wat is dit een mooie organisatie met fantastische fotografen. En wat hebben we een mooie foto’s van je nu. Een aanrader voor iedereen om dit moment van je kleintje vast te leggen. Inmiddels gaat het erg goed met je en ben je alweer bijna 2 weekjes oud. Je doet alles zelfstandig en het is alleen nog wachten tot je zelf je flesje helemaal kan gaan drinken. We hopen je snel mee naar huis te mogen nemen! We zijn trots op je kleine man!

Wij willen Earlybirds bedanken voor deze mogelijkheid en speciale dank aan Rosanne die echt prachtige foto’s heeft gemaakt van onze zoon.
Kevin en Nikki

1. Annemarie Feijnenbuik
    Annemarie Feijnenbuik zegt:

Lieve Kevin en Nikki en Dailey, wat fijn je te zien Dailey, wat ben je een mooi mannetje! En wat een prachtige foto’s van jullie en kleine Dailey! Nogmaals dank jullie wel voor jullie lieve mailtje vorige week. Ik hoop dat Dailey snel met jullie mee naar huis mag, geniet met volle teugen van elkaar! Liefs

2. Carola en Willem
    Carola en Willem zegt:

gefeliciteerd met jullie zoon Dailey. Dat het maar en grote vent mag worden en snel naar huis, dan wordt het pas echt genieten.
    We zien je wel een keer in Tricht.

3. Linda
    Linda zegt:

Wat een prachtige foto’s en mooie herinnering ik wil de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt bedanken.

Groetjes van Linda Lancee de trotse oma van dit mooie ventje ????