Cayetana

Van de fotograaf
Dat wonderen bestaan was me weer duidelijk toen ik de kleine Cayetana en haar ouders mocht ontmoeten. Een klein mooi meisje lag lekker in haar bedje te slapen toen ik binnen kwam. Een hele spannende tijd is er vooraf gegaan aan de geboorte van Cayetana. Haar mama lag al een aantal weken in het ziekenhuis omdat er tijdens de geboorte van haar broertje Aiden bijna 3 jaar geleden iets mis gegaan is waardoor hij helaas overleden is. Ik kreeg helemaal kippenvel toen ze me het verhaal van Aiden vertelden. Cayetana is met 32 weken geboren en doet het gelukkig heel goed.
Nadat ze verschoond was mocht ze uit het flesje drinken alleen had ze daar niet zoveel zin in. Geen probleem, haar papa en mama hebben geduld en proberen de volgende voeding weer, ze mag het zelf aangeven en haar tijd nemen.
Lieve Cayetana, je bent ondertussen lekker thuis in een warm nestje bij Papa en Mama , ik wil jullie heel veel geluk wensen, het was heel erg mooi om je te mogen ontmoeten.

Liefs Luzanne