Bram, Luuk & Tijs prematuur geboren met 32 weken, drieling, VU MC Amsterdam, groeiachterstand, sondevoeding

Bram, Luuk & Tijs

Bram, Luuk & Tijs prematuur geboren met .. weken, drieling, VU MC Amsterdam, groeiachterstand, sondevoeding

Van de ouders:

Wat een rijkdom, onze 3 wondertjes zijn er! Het is het wachten meer dan waard geweest. Onze (eeneiige)drieling-zwangerschap was een zeer spannende tijd, met de groei van onze mini Tijs die erg achter bleef op zijn broertjes. Maar wat een dappere vechters hebben wij op 9 januari 2019 op de wereld gezet!

En hoe mooi is dit… voor het eerst samen vastgelegd. Hartelijk dank lieve Jessica! Groetjes van de papa en mama van Bram, Luuk en Tijs

——————

Van de fotograaf:

Iedere fotoshoot die ik voor Earlybirds mag doen is heel bijzonder, maar een drieling is wel extra speciaal. Wat een kleine vechtertjes en wat deden ze het al goed.

Vandaag mochten ze tijdens de fotoshoot voor het eerst met z’n drieën bij elkaar liggen. Heel bijzonder voor zowel mij als de ouders om bij te zijn. En het allerfijnste, is dat een aantal dagen na de fotoshoot het bericht kreeg dat Bram al sterk genoeg was om mee naar huis te gaan. Lieve Luuk en Tijs, sterk maar goed aan, dan kunnen jullie hopelijk ook snel met papa en mama mee naar huis.

Liefs, Jessica