Ariel prematuur geboren met 29 weken en 6 dagen. Wilhelmina Kinder ziekenhuis, spoedkeizersnede

Ariël

“In een zorgeloze zwangerschap gingen wij met 29 weken op controle bij de verloskundige. Tijdens deze controle bleek dat er weinig vruchtwater was, waardoor we werden doorverwezen naar een ziekenhuis bij ons in de buurt. Vanuit dit ziekenhuis werden wij uiteindelijk doorverwezen naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht omdat we nog lang niet op de 32 weken grens waren en er inmiddels helemaal geen vruchtwater meer was.

Na een opname van 3 dagen is met een spoedkeizersnede onze dochter Ariël op Valentijnsdag geboren. Een heel klein meisje maar meteen zeer geliefd.

Wat ontzettend fijn dat de organisatie Earlybirds dan bestaat zodat Esmeralda onze dochter op een geweldig lieve manier, zonder dat zij er last van had, kon fotograferen en wij dadelijk een mooie herinnering hebben aan de tijd in het ziekenhuis als wij uiteindelijk weer thuis zijn. Op de foto’s zien wij alleen nog maar geluk.”

Nogmaals bedankt!!

———————–

Blog fotograaf:

Toen ik binnen kwam bij Ariël lag ze lekker op haar buik te slapen, de verpleging had haar helaas al verschoond maar ik ben rustig aan wat foto’s gaan maken. Uiteindelijk heeft papa met de kleine meid liggen buidelen, het moment dat ze bij haar papa lag was bijzonder …ze bleef maar glimlachen, wat een heerlijk meisje!!

Ariël heeft nog een weg te gaan omdat haar maagje de voeding nog niet super goed accepteert maar verder doet ze het gelukkig goed en zonder ademhalings ondersteuning. Hopelijk mag ze snel mee naar het ziekenhuis in de buurt van huis, weer een stapje dichterbij.

Veel liefs van Esmeralda