Alina

Van de ouders
Tijdens een controle bij de verloskundige van 31 weken en 6 dagen kwamen wij erachter dat ik te hoge bloeddruk had wat niet normaal was voor mij doen. Hierdoor werden wij naar ziekenhuis gestuurd en het bleek dat ik een zwangerschap vergiftiging had en opgenomen moest worden.
Na een weekje in het ziekenhuis gelegen te hebben met alle controles van dien werd onze dochter een week later (32.6) met spoed eruit gehaald via een keizersnee. Onze dochter maakt het goed en maakt elke keer mooie stapjes en mijlpalen. Het is voor nu nog afwachten wanneer wij naar huis mogen gaan.
Wij zijn enorm dankbaar dat wij hier goed behandeld worden in het ziekenhuis en dat er goed naar onze wensen worden geluisterd. Ook is het via de verpleging dat wij in contact zijn gekomen van de stichting Earlybirds en ook dankbaar voor zoiets mooi vanuit hun.

Van de fotograaf
Toen ik op een zonnige zaterdagmiddag binnenkwam in haar kamer in het Amphia Ziekenhuis liet de kleine Alina gelijk goed van zich horen. Ze was niet zenuwachtig voor haar eerste fotoreportage, ze had gewoon honger. Dat bleek toen ze na het verschonen van haar luier uit de fles mocht drinken. Wat deed ze dat al goed!
Speciaal voor haar eerste fotoreportage werden haar mooie haartjes door papa in model gebracht.
En omdat ze zo wakker en alert was, staan haar prachtige oogjes goed op de foto. Na de fles viel ze heerlijk bij mama en papa in slaap en kon ik ondertussen nog een paar foto’s maken.

Lieve Alina, ik vond het een hele eer om foto’s van jou te mogen maken en wens je samen met papa, mama en je grote zus alle goeds voor de toekomst.