Vacature Coördinator Communicatie

De stichting Earlybirds fotografie is per 1 april opzoek naar een nieuwe coördinator communicatie.

De coördinator van de afdeling communicatie heeft als taak het verdelen van het werk onder de juiste vrijwilligers, de vrijwilligers aansturen en overzicht houden over de afdeling. De coördinator is aanspreekpunt voor de vrijwilligers en heeft nauw contact met de secretaris die de afdeling in haar portefeuille heeft.

Gedurende het jaar vinden er verschillende evenementen en activiteiten plaats waarin je een rol zult vervullen. Zo gaat er maandelijks een nieuwsbrief uit naar alle vrijwilligers, er wordt één keer per jaar een magazine uitgebracht en er wordt contact met de ziekenhuizen onderhouden. Je bent, net als de rest van het team, vrijwilliger en hebt affiniteit met de stichting.

Heb je altijd al voor onze mooie stichting willen werken en spreekt de functie je aan?

Stuur dan voor 1 april je CV en motivatie per mail naar Renate Gans via secretaris@earlybirdsfotografie.nl