Demy

Ouders van Demy:

Na een lange weg van zes jaar vechten met heel veel hoop en verdriet was het ons gelukt! Wij zijn zwanger! Wat waren wij gelukkig, het was een onbeschrijfelijk gevoel. De zwangerschap is voor ons ook een zware tijd geweest en hebben veel dagen doorgebracht in het ziekenhuis. Helaas is de zwangerschap niet vlekkeloos gelopen. Onze dochter Demy-Jayda is zeven weken te vroeg geboren.

Op 11 maart 2015 om 13.47 uur is ons grote geluk geboren met een gewicht van 2200 gram en 44 cm. Ons dochtertje Demy deed het super goed en alles was gelukkig stabiel.
Wij mochten vier keer per dag naar ons dochtertje toe op de couveuse afdeling.
“Alles voor ons mooie kleine meisje” dat was het enigste wat er door ons heen ging.
Dankzij Early Birds hebben wij de mooie herinnering van de geboorte van ons dochtertje in het ziekenhuis vast kunnen leggen.
Op zondag 19 april 2015 mocht Demy eindelijk mee naar huis. Nu kunnen we echt genieten van ons wondertje!
Dikke kus van papa en mama, sterk meisje!
Fotoraaf :
Op woensdag 15 april heb ik mooie kleine Demy en haar ouders ontmoet in het Van Weel-Bethesda ziekenhuis.
Demy is te vroeg geboren na een zwangerschap van 33 weken op 11 maart 2015.
Het was de eerste keer dat ik voor Stichting Early Birds fotografie mocht fotograferen. Wat ik als geweldig heb ervaren. Het was zo ontroerend en mooi om te zien hoe zorgzaam en liefdevol de ouders met hun wondertje omgingen.
Inmiddels is de kleine meid thuis, hier hebben haar ouders zo naar verlangt.
Lieve Sander, Nathalie en Demy ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe. Nu kunnen jullie heerlijk genieten van elkaar!
Kim Lupker