Luc

Vrijdag 20 februari mocht ik naar het Amphia ziekenhuis in Breda om Luc te fotograferen voor Earlybirds. Luc is geboren op 26 januari 2015 in het Erasmus MC-Sophia in Rotterdam bij een zwangerschapsduur van 27.4 weken. Hij lag heerlijk te slapen in de couveuse maar toen mama zijn luiertje ging verschonen deed hij zijn oogjes open, Wat een prachtig mannetje! Daarna mocht hij heerlijk buidelen bij zijn papa en viel meteen weer in slaap!

Luc kreeg nog ademondersteuning en lag aan het infuus toen ik er was maar een dag later mocht hij al uit de couveuse! Wat een sterk mannetje Luc al is liet hij zien toen hij wakker werd op papa’s borst en zich uitrekte en zijn hoofdje optilde!

Ooh wat zal zijn grote broer Tim trots zijn als hij straks met hem mag spelen! Tim mag niet op de afdeling komen omdat hij de waterpokken nog niet heeft gehad daarom had mama wat spulletjes van Tim meegenomen om ook op de foto te zetten.

Lieve Luc, Marleen, Herman en grote broer Tim ik wens jullie veel geluk toe en hoop dat het niet al te lang meer duurt voor Luc naar huis mag!

1 antwoord
  1. Mandy
    Mandy zegt:

Wat bijzonder dat jullie dit hebben kunnen doen Marleen. Wat een mooie foto’s zijn het geworden. Hopelijk zijn jullie snel als gezinnetje thuis en kan Tim met hem kennis maken.