Lieve jongen

Deze Earlybird is geboren bij een zwangerschap van 34 weken. De vliezen van de moeder waren gebroken en de weeën gingen niet meer weg met weeënremmers. Precies op de eerste dag van 2023 kwam hij ter wereld. Maar dit mannetje was meteen sterk, dronk goed en had al snel geen sondevoeding meer nodig. Tijdens de shoot werd hij in bad gedaan, dit komt niet vaak voor omdat ze meestal kleiner zijn als ik ze fotografeer dus erg leuk. Hij vond het ook prima en zocht vaak met zijn oogjes contact met zijn moeder. Uit het badje gaan vond hij even wat minder leuk maar zijn vader gaf hem genoeg knuffels tijdens het aankleden zodat het iets minder erg was voor hem. Omkleden gaat ook erg moeilijk met die kleine fragiele armpjes en beentjes en ondertussen begon hij ook honger te krijgen.

Hij liet mij zien hoe goed hij aan de borst kon drinken maar omdat hij al in badje was geweest koste het hem net wat meer moeite. Papa had al een flesje klaar waaruit hij wat makkelijker de rest van zijn voeding kon drinken.

Nou, dit mannetje is volgens mij sterk en klaar om naar huis te gaan, wat fijn. Je gordijnen van je kamertje zijn nog niet geleverd maar voor de rest is alles klaar voor jouw thuiskomst lieverd.