Drieling prematuur geboren

Romaysa, Sarah en Naoual

Drieling prematuur geboren

Van de fotograaf:

Romaysa, Sarah en Naoual zijn 4 weken oud wanneer ik in het ziekenhuis kom om ze te fotograferen. Geboren met 26 weken en zulke kleine, maar mooie meisjes! Romaysa bleef nog iets achter, waardoor ze op een andere afdeling ligt dan haar twee zusjes. Maar ze doen het alle drie gelukkig hartstikke goed! En de ouders ook! Want met nog een jongetje van 15 maanden thuis, is het in een keer een drukke bedoening! 😉 De kerst zullen ze in ieder geval nog in het ziekenhuis doorbrengen, maar hopelijk mogen ze in het nieuwe jaar dan snel naar huis. Ik wens dit mooie gezin heel veel geluk toe!

Van de ouders:

Met 26+4 dagen zijn onze drie kleine meisjes geboren. Ondanks dat we ons er op voorbereid hadden dat ze eerder zouden komen kwamen ze toch geheel onverwacht. Normaal is een newbornshoot geweldig om te doen, maar dat kan niet in deze situatie. Via het ziekenhuis kwamen we in contact met de stichting Earlybirds. Wat is het mooi dat we in deze chaotische tijd toch hele mooie foto’s van onze schatjes hebben kunnen laten maken! Heel erg dankbaar voor alle mooie plaatjes!!