Wout prematuur geboren

Wout

Wout prematuur geboren

Van de ouders:

Wout is met 31 weken en 4 dagen geboren. Mama lag toen al 2 weken in het ziekenhuis met gebroken vliezen. Toen de vliezen braken was er geen plek in Veldhoven dus zijn we ook nog twee dagen in Groningen geweest. Gelukkig bleef alles rustig en waren de longrijpers ingewerkt en mochten we terug naar Veldhoven. Na 2 weken werd er gestart met de nieuwe serie longrijpers. Die hebben niet helemaal zijn werk kunnen doen want op de tweede dag begonnen de weeën. Na de bevalling is Wout naar de Nicu afdeling gegaan waar hij uiteindelijk 5 dagen gelegen heeft. Daarna is hij naar het Elkerliek in Helmond gegaan waar hij zijn stijgende lijn super goed heeft doorgezet en waar deze mooie foto’s gemaakt zijn. Nu al een waardevolle herinnering van deze tijd.

Van de fotograaf:

Wat een reis, letterlijk en figuurlijk! Gelukkig gaat het goed met Wout. Ik wens jullie alle geluk en gezondheid. Lieve groet en een knuffeltje voor Wout, Mieke.