Vanna

Op 18 oktober mocht ik Vanna fotograferen in het Zuwe Hofpoort Ziekenhuis te Woerden. Dit was mijn eerste earlybirds-reportage, wat een mooie ervaring! Vanna is geboren met 31 weken en 2 dagen in het WKZ. Voor de ouders totaal onverwacht, mama zou zelfs afstuderen op de dag dat Vanna is geboren(!). Het gaat goed met Vanna en daarom werd zij overgeplaatst naar de couveuse-afdeling in Woerden. Toen ik Vanna kwam fotograferen mocht ze zelfs voor het eerst in bad, wat bijzonder om dat vast te mogen leggen. Daarna mocht ze heerlijk buidelen bij papa.

Inmiddels heb ik vernomen dat Vanna in een wiegje slaapt en goed groeit. Ook drinkt ze steeds meer zelfstandig.

Lieve Vanna, wat doe je het goed. Groei maar snel groter zodat je fijn met je lieve papa en mama mee naar huis mag. Ik vond het heel bijzonder om jou en je lieve ouders te ontmoeten. Ik wens jullie heel veel geluk samen.

Liefs, Nancy

*************************De ouders:Bedankt voor deze mooie woorden Nancy en wat een prachtige foto’s van onze mooie lieve kleine Vanna heb jij gemaakt, we zijn er heel erg blij mee! Wat fijn dat dit mogelijk is gemaakt door jouw vrijwillige inzet en de stichting Earlybirds!

Liefs, Arnaud, Natasja en Vanna.