Afdeling PR

De afgelopen tijd is de stichting enorm gegroeid en de daarbij is de afdeling PR ook enorm uitgebreid. Wij zijn dan ook op zoek naar meerdere enthousiaste mensen die zich graag voor de stichting willen inzetten! De afdeling PR houdt zich met verschillende dingen bezig. De loterij, veiling, donaties en sponsoring, contacten met fotovakscholen en tijdschriften, beurzen en natuurlijk organisaties van evenementen.

Wij zijn op zoek naar:

Medewerker veiling/loterij

Wil jij helpen in ons (financiële) voortbestaan?

Het team Loterij/Veiling/Fondsenwerving is goed voor het grootste gedeelte van alle inkomsten van Stichting Earlybirds. De reguliere veiling, onze jaarlijkse loterij en fondsenwerving zijn de grote bronnen van inkomsten waarmee we de fotorapportages aan ouders gratis kunnen aanbieden.

Om het huidige team te versterken zijn wij op zoek naar medewerkers veiling/loterij.

Taken:

• Het benaderen van bedrijven voor het sponsoren/doneren van prijzen
  • Het onderhouden van contacten met de donateurs
  • Het zoeken naar nieuwe mogelijkheden om artikelen gesponsord te krijgen
  • Het maken en inplannen van Facebookberichten m.b.t. de veiling en de loterij (i.s.m. team Communicatie)

Wat verwachten we van je:

• Goede communicatieve vaardigheden
  • Het leuk vinden om bedrijven te benaderen voor het doneren van prijzen
  • Doorzettingsvermogen
  • Bereid zijn in teamverband te werken
  • Circa 2 tot 4 uur per week beschikbaar

Extra informatie:

• De functie is op vrijwillige basis

Met jouw inzet zorgen we ervoor dat de fotoreportages van prematuur geboren kinderen in ziekenhuizen gratis blijven voor ouders. Een rapportage kost gemiddeld 20 euro. Dat geld halen we bij elkaar door o.a. het veilen van artikelen en het verloten van artikelen tijdens de jaarlijkse loterij.

Ben jij diegene die zich in dat profiel kan vinden, ben je net zo enthousiast als wij en wil je graag je steentje bijdragen aan het genereren van inkomsten voor onze mooie stichting en daarmee ouders een waardevolle herinnering schenken? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Solliciteren op deze functie kan door een mail te sturen aan Recruiter@stichtingearlybirds.nl met daarin je persoonlijke gegevens, ervaring en motivatie.

Wil je meer informatie over bovenstaande functies, stuur dan een mailtje naar recruiter@stichtingearlybirds.nl

Is deze functie niks voor jou, maar heb je andere kwaliteiten, stuur gerust een open sollicitatie, want wie weet, vinden we een passend plekje voor je binnen de stichting