Kom naar de Handwerkdagen op 29 en 30 september en haak mee voor Stichting Earlybirds!

In het weekend van 29 en 30 september vinden de Handwerkdagen plaats in Rijswijk. Op deze textielbeurs kun je workshops volgen, nieuwe technieken bekijken en uiteraard shoppen.

Stichting Earlybirds is door de beursorganisatie uitgenodigd om in het Brei- en Haakcafé aanwezig te zijn met een stand. We geven informatie aan belangstellenden en laten zien wat voor prachtige fotoreportages we kosteloos aanbieden aan ouders van prematuur geboren kindjes.

Natuurlijk gaan we ook praktisch aan de slag, iedereen is welkom om ter plekke mee te haken voor Stichting Earlybirds! Wat gaan we haken? Earlybirdjes natuurlijk! Meer informatie over haken voor onze stichting, vind je hier. Een ideale manier dus om je dag door te brengen: eerst lekker shoppen en daarna haken (of andersom natuurlijk).

We hopen door onze aanwezigheid veel mensen kennis te laten maken met Stichting Earlybirds en te inspireren om ook wat voor onze stichting te betekenen.

Dus kom gezellig langs en haak mee! Materialen zijn aanwezig.

Organisatie : De Broodfabriek
Wanneer : 29 en 30 september 2017
Waar : Volmerlaan 12, 2288 GD Rijswijk
Tijd : 10:00 – 17:00 uur