Merlijn

Deze keer ging ik naar het Westeinde Ziekenhuis in Den Haag voor een fotoshoot van Merlijn, geboren met 33 weken.
Als ik zijn kamer binnenkom ligt hij heerlijk gebuideld bij zijn moeder. Merlijn mag voor het eerst in het badje, hij vond heerlijk en ook zijn ouders genieten zichtbaar van dit moment. Daarna krijgt hij voor het eerst kleertjes aan en wordt hij gelegd in zijn nieuwe wiegje, want ook dat mag voor het eerst vandaag, hij mag uit de couveuse!
Merlijn ligt warm en tevreden in zijn wiegje terwijl hij melk via de sonde krijgt. Dan komt zijn schattige en lieve zus Ella ook nog even bij haar kersverse broertje kijken.
Ik vond het heel bijzonder en mooi dat ik meerdere primeurs vastleggen!

Merlijn komt in een warm, liefdevol gezin terecht, ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezelligheid samen!

1 antwoord
  1. Tineke Geurs-Muller
    Tineke Geurs-Muller zegt:

Een groot compliment voor de fotograaf .
    Foto’s stralen liefde en warmte uit 💙
    Dank aan stichtingearlybirds.nl,
    Geweldig initiatief en een grote pluim voor de vrijwilligers .
    Voor deze ouders een zeer waardevolle bijdrage , om de zo spannende weken , door de mooie foto’s een warme herinnering te bieden . ❤️🥰