Nora & Sanne prematuur geboren, tweeling, gebroken vliezen, keizersnede, couveuse, flesvoeding, sonde

Nora & Sanne

Na een zwangerschap van 33 weken + 4 dagen wouden Nora & Sanne niet langer wachten, mijn vliezen braken! Dit was voor ons natuurlijk erg schrikken! Maar na een nacht weeën te hebben gehad kwamen de volgende dag deze 2 mooi, kleine en pittige meisjes in ons leven door middel van een keizersnede. Ze lieten direct flink van zich horen en waren zo sterk dat ze niet eens ademondersteuning nodig waren. Wauw, wat waren wij blij & trots!

Nora & Sanne hebben 1,5 week in de couveuse gelegen, daarna mochten ze over naar een wieg. Hierna ging het snel, een aantal dagen nadat ze van de monitoren af waren en hun flesjes goed leeg konden drinken mochten ze met ons mee naar huis. Wat een feest! Nu kunnen we thuis fijn verder genieten met deze geweldige foto’s als mooie herinnering aan hun ziekenhuisperiode.

Lieve Nora & Sanne, jullie zijn meer dan een wonder!