Stijn prematuur geoben met 33 weken en 2 dagen, weeenremmers, couveuse, badderen, sonde

Stijn

Van de ouders:

Vanuit het niets begonnen de weeën, net voor de 33 weken zwangerschap. Dit kan niet! Het zijn voorweeën, dacht ik. Niets bleek minder waar, want na twee dagen aan de weeënremmers werd met 33 weken en 2 dagen ons zoontje Stijn geboren. Hij deed het meteen heel goed, mocht nog een tijdje op de borst liggen en werd toen meegenomen ter controle. Hij kon meteen zelfstandig ademen, maar moest natuurlijk wel in de couveuse. Na een kleine week mocht hij in de wieg, voor het eerst kleertjes aan! Wat een gek gezicht. Al snel mocht hij van de monitor af en was het alleen nog leren drinken. Na een ruime 3 weken, 1 dag voordat hij 37 weken was mochten we naar huis! Wat een feest!

Danielle kwam op een zondagmiddag om ons te fotograferen tijdens een badder – en voedingsmoment. Iets wat ze prachtig heeft weten vast te leggen en waar we fijn op terugkijken. Dierbare foto’s van een bijzondere periode voor ons. Heel erg bedankt Danielle, en natuurlijk Stichting Earlybirds dat jullie dit mogelijk maken!

——————–

Van de fotograaf:

Lieve Stijn, was al wat hongerig toen ik de kamer kwam binnengelopen waar dit kleine dappere ventje met zijn ouders al drie weken verbleef. Gelijk beginnen dus, badderen en op naar de fles! Mooi om te zien dat alle handelingen al zo als routine werden uitgevoerd, en dat ik nog net voor jullie vertrek naar huis deze momenten heb kunnen vastleggen.

Kim, Daan & Stijn, jullie vormen een prachtig gezinnetje! Veel geluk!