Mar-Gevinio prematuur geboren met 30 weken, Nij Smellinghe, gebrokenvliezen, borstvoeding, buidelen, sonde

Mar-Gevinio

Ik mocht voor Stichting Earlybird naar het ziekenhuis in Drachten om de kleine Mar-Gevinio te fotograferen. Mar-Gevinio moeder was met 28 weken opgenomen met gebroken vliezen en met 30 weken geboren zwangerschap is Mar-Gevinio geboren.

Naast mama waren er Mar-Gevinio zijn grote broers er ook. De grote broers kunnen niet wachten dat Mar-Gevinio mee naar huis mag. Het gaat heel goed met de kleine jongen, hij mocht al van de monitor af. Na wat mooie foto’s kunnen maken in het bedje van het gezin, heeft Mar-Gevinio honger. Na te hebben gedronken bij mama aan de borst. Nog even buidelen bij mama. Weer gauw je bedje in. Nog heel wat knuffels van je grote broer. Wat een liefde krijgt deze grote kleine jongen van haar mama en haar broers. En natuurlijk later ook een hoop lol met zijn broers en mama.

Bedankt dat ik deze rapportage van jullie mocht maken, Ik wens jullie alle geluk met jullie mooie Mar-Gevinio.
Liefs Sjoukje