Kiki

Collage Kiki

Op 1 november mocht ik voor het eerst op pad voor Earlybirds. Eenmaal in het ziekenhuis heb ik kennis gemaakt met Kiki en haar ouders Marlon & Sten.. Kiki is een prachtige en dappere jongedame, geboren na 32 weken zwangerschap. Door problemen met haar longetjes heeft ze na de geboorte een paar dagen in Rotterdam moeten logeren, maar was snel weer terug in Breda waar ze het heel goed doet! Hopelijk mag ze snel met papa en mama mee naar huis. Ik vond het een mooie en bijzondere ervaring om dit mooie sterke meisje te mogen fotograferen.

Lieve groetjes, Malou Thomassen

*************************

De ouders:

Als in een film braken op 14-10-14 mijn vliezen en werd onze prachtige dochter Kiki geboren met 32 weken en 3 dagen. Ze had een moeilijke start en kreeg een medicijn voor longrijping in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Een rollercoaster aan emoties volgde maar het ging gelukkig iedere dag een beetje beter met onze pittige dame.

Wij mochten kennismaken met Malou. Een aardige fotografe die via de stichting Earlybirds onze kleine meid op de gevoelige plaat kwam vastleggen. Dit ging allemaal heel natuurlijk. Wij deden ons ding (badje, fles geven en verschonen) en zij legde het vast. Heel erg bedankt Malou en heel fijn dat er stichtingen zoals Earlybirds bestaan om dit mogelijk te maken.

Sten en Marlon