Joep, Bente & Fleur prematuur geboren met 34 weken en 1 dag, drieling, Radboud Nijmegen

Joep, Bente & Fleur

Van de ouders:

Hoera! Wij zijn zwanger en krijgen niet één, niet twee maar drie kindjes! Nu proberen de zwangerschap zolang mogelijk te voldragen. Met 34 weken en 1 dag zijn onze wondertjes geboren. Op 24 oktober 2019 zijn Bente, Fleur en Joep in ons leven gekomen. Dankbaar en trots zijn we met deze kanjers.

De start van onze kindjes was in het Radboud in Nijmegen, al snel mochten ze naar Tiel. Dat is voor ons dichterbij, dus iets rustiger in deze hectische tijd. De verpleegsters attendeerde ons op Stichting Earlybirds. Na het zien van het boek met voorbeelden hebben we diezelfde dag ons aangemeld en kregen die avond al een super lief en warm bericht van Tess Oostvogel. We konden al op korte termijn een afspraak maken.

Bij binnenkomst was er meteen een leuke klik, wij hebben de kindjes verzorgd en Tess maakte tussendoor foto’s. Die avond kwam de collage al binnen en dat was een heel mooi moment. Zelf maak je wel foto’s, maar zo mooi als dit krijg je toch niet voor elkaar. Ook om samen met alle kindjes op de foto te staan, komt niet vaak voor. We zijn enorm blij dat we ons hebben aangemeld en dat Tess bij ons is langsgekomen. Heel erg bedankt. En wij bedanken ook de vrijwilligers die de super leuke Earlybirdjes haken.

Liefs, Bas en Bernadette, Bente, Fleur en Joep.

——————–

Van de fotografe:

Op donderdagochtend krijg ik een berichtje van de Evelien, de planner van de Stichting, ‘Hoi Tess, hou je vast! Ik heb een aanvraag binnen voor een 3ling!’. Het was al even wat rustiger met de aanvragen vanuit ziekenhuis Rivierenland. ‘Oooo wauw !!!’ Schreef ik, ‘jaaaaaa’. Die zelfde avond stuurde ik een bericht naar de ouders en al snel hadden we afgesproken voor dat weekend.

Met een gezonde spanning stapte ik uit de auto bij het ziekenhuis. Voor mij de eerste keer dat ik een 3ling voor mijn camera heb, ik heb er zin in! Aangekomen op de afdeling waren papa en mama ook al bij de kindjes. Na kennis gemaakt te hebben was het tijd voor een schone luier en nieuwe kleertjes. Eerst Bente en Fleur en daarna was broer Joep aan de beurt. Bernadette en Bas waren al goed op elkaar in gespeeld en voor je het wist lagen de kindjes lekker samen op het bed.

Lieve Bas en Bernadette, heel veel geluk gewenst met jullie drie prachtige kindjes. Bedankt dat ik in deze periode foto’s mocht komen maken. Ik hoop dat jullie hier een mooie herinnering aan over hebben gehouden. Liefs.