Diesel

Maandag 5 mei was ik op bezoek bij de toen 3,5 weken oude Diesel. Diesel is geboren na een zwangerschap van 32 weken. De placenta liet los van de baarmoederwand waardoor Diesel al geboren moest worden op 11 april.

De eerste anderhalve week heeft Diesel op de NCU in het VUMC in Amsterdam gelegen. Daarna mocht hij gelukkig naar het MCA in Alkmaar, waar Diesel nu nog ligt. Dit was wel even wennen voor zijn ouders. In eens heerste er meer rust op de afdeling, er was ineens niet gelijk paniek bij ieder alarm belletje dat afging.

Tijdens de shoot woog Diesel al boven de 2400 gr. Papa en Mama waren natuurlijk erg trots op hem. Van de verpleging mocht de sonde voor de shoot even uit, wat voor extra mooie foto’s zorgde. Diesel is heerlijk in bad geweest. Voor mama was dit haar eerste keer, leuk om dit moment vast te mogen leggen. Diesel was de hele shoot wakker en liet hier en daar een prachtige lach zien.

Eveline en Ruben, ik wens jullie alle geluk en liefde toe samen met jullie prachtige zoon. Hopelijk mag hij snel met jullie meer naar huis en kunnen jullie in alle rust van hem genieten!

Liefs Jody

****************************

De ouders:

Door het ziekenhuis werden wij gewezen op de stichting Earlybirds. Andere ouders hadden de fotoshoot ook gedaan en direct hebben wij ons ook aangemeld. Wat bijzonder dat dit kan en wat fijn dat onze mooie momenten als gezin vastgelegd kunnen worden. Jody nam al snel contact met ons op en de fotoshoot was gepland. Het verliep allemaal erg prettig: er werd veel rekening met ons gehouden. Jody heeft heel veel foto’s gemaakt en liet ons gewoon onze gang gaan. De foto’s van ons kleine mannetje zijn prachtig geworden, we zijn er ontzettend blij mee!

Earlybirds/Jody super bedankt!