Stichting Earlybirds volgt nauwlettend de ontwikkelingen rondom het Corona virus.

Door alle huidige maatregelen is het op dit moment deels mogelijk om fotoreportages aan te bieden.
In overleg met de ziekenhuizen mogen wij in verschillende wel fotoreportages verzorgen, andere ziekenhuizen hebben het liever niet. Wij respecteren dit besluit.
We blijven in nauw overleg met de ziekenhuizen en onze fotografen zullen alle regels van de ziekenhuizen opvolgen als zij een fotoreportage verzorgen.

We hopen dat we snel weer in alle ziekenhuizen mooie fotoreportages mogen maken en ouders het lichtpuntje kunnen bieden wat ze verdienen.

Voor prematuur geboren kindje(s)

In het ziekenhuis

Kosteloos

De eerste weken en maanden met je kindje zijn bijzonder. Maar wat als je kindje veel te vroeg op de wereld is gekomen? Dan is het niet alleen een bijzondere, maar ook een heftige tijd. Je brengt de eerste weken of maanden door in het ziekenhuis. Alles gaat langs je heen, je wordt geleefd en je hebt veel zorgen. In deze moeilijke periode kan een prachtige fotoreportage een lichtpuntje zijn. Een onderdeel van de verwerking als jullie later thuis zijn, maar bovenal een mooie herinnering! Stichting Earlybirds Fotografie komt naar het ziekenhuis om ouders een kosteloze reportage aan te bieden. De fotograaf legt met zorg, liefde en respect jullie kindje vast tijdens de dagelijkse routine.